Tuesday, October 31, 2006

Tentang Seseorang

ari nih rasa cam boring jerk..lepas naqeeb and rezuan gi school memasing...aku duduk la melangok depan laptop...bilik tak berkemas lagi...ada hati tuh nak bertenet..chehh...

tetiba...pintu rumahku diketuk..hihi...Kak Nun datang...well, kalo korang nak tau Kak Nun nih org Indonesia yg dah lama dok Mesia..dtg UK sejak kawin...aku rasa mau kot 15 tahun dah dia menetap kat sini....orgnya sangat la baik..suka tolong org...

dia dtg umah aku nak suruh minta tolong draftkan surat kat Bank Islam....dia kata..."M kan kerja di bank, mesti tau hal2 perbankan". yer la tuh Kak Nun...aku nih nama jerk keje bank...tapi hampon aku tak pandai bab2 bank nih..tapi nak jaga imej bank punyer pasal....aku wat2 pandai gak la...lagipon senang jerk...dia dah bagi sumer details...just suruh aku draft surat jerk...ok la tuh...no problem kak!!

Kak Nun nih sekali pandang...tak ubah macam mak aku...rupa lain la..body ada kot sket2...hihi...dia nyer perangai...cara dia bercakap ngan org...macam mak aku...rezuan pon cakap cenggitu gak...dedulu..masa aku sampai sini...ada sorang akak tuh..Kak Faiz namo ehhh...wat makan2...Kak Nun nih pon ada sekali....maka berborak la kitorang...ala2 sesi perkenalan gituh...
bila aku balik umah...terus aku nangis...senang cakap aku rindukan mak aku...mmm...cengeng gak aku nih kan?? hihi...

No comments: