Monday, October 29, 2007

Aku Demam

28 October 2007







Turn aku plak demam. Huhu. Seksanya Tuhan ajer la yang tau. Demam, sakit tekak, pening berpinar pinar dan sakit semua sendi-sendi. Tonsil aku bengkak giler. Perghh... sakit tuh ooi!! Time nih la aku rindukan Malaysia. Alangkah senangnya kat Malaysia. Ramai yang boleh membantu. Sob...sob...Nih sumer aku yang uruskan sendiri. Nylea punyer lasak tak berkurangan. Naqeeb lak mintak itu ini time aku demam nih. Hubby aku lak sibuk ngan study dia. Tapi apa-apa pun dia banyak tolong aku. Thanks Yang!!

Dan hari nih gak ada open house warga Wolfson College. Macam-macam dorang masak dan macam-macam bangsa datang. Tapi selera aku takde hari nih. Aku makan sate 2 cucuk, makan mee kari ngan rojak sikit. Tuh pon paksa makan. Pehtu cepat-cepat aku ajak Rezuan balik. Tak sedap badan laa.

Dan semangat aku nak mengupdate blog makin berkurangan. Hihihi.

2 comments:

Unknown said...

get well soon!!..hehehe..pastu leh update blog ari ari...

5 Senses Designworks said...

Tq...dah surut dah...nak amik mood jer tinggal lagi...