Thursday, February 14, 2008

Epi Nuye 2008

01 January 2008


Tahun baru ini hari. Rezuan bawak papa mama gi Bicester, tempat shopping terkemuka di Oxford ini. Ehehehe. Aku malas nak gi. Selain dari penat berjalan tak kebah-kebah lagi, aku rasa dah-dah la tuh bershopping. Aku nak kurangkan nafsu shopping aku tahun nih. Nak jimat duit. (Kata aku separuh sedar). Padahal masa kat York itu hari, aku dah sambar set periuk Tefal yang harga 80gbp. Sedangkan ada gak set Tefal yang reganya 30 atau 50 pounds. Tapi aku lagi tertarik yang 80 pounds ittiew. Rezuan tanya aku naper nak yang 80 pounds tuh? Kalo amik yang murah punya tak boleh ker? Ehhh...tak boleh, kalo pakai yang 30 pounds punyer nanti masakan cepat hangit. Nanti masakan jadi kurang sedap. Ehehehe. Perempuan dan nafsu!!

2008 juga aku akan pulang ke Malaysia. Yeyehhh....sob sob. Rezuan dijangka habis belajar pada bulan June. So mungkin bulan tuh jugak ler kitorang balik Malaysia. Rindu ler kat Malaysia. Kat orang-orang di sana, especially abah aku. Rindu nak peluk abah!!

Selamat datang 2008!! Berikan aku sinarmu!!

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Eh banyaknya deleted comments.

Rindu mama.