Tuesday, January 08, 2008

Malam

28 November 2007

Sejak Nylea selalu berjaga malam nih, aku selalu berfikir tatkala tak leh tidur tuh...

~ Hari-hari tua aku...macam mana la nanti?
~ Anak-anak aku esok-esok. Harap-harapnya jadilah anak-anak yang soleh dan solehah. Amin.
~ Kematian. Takutssss
~ Kehilangan orang-orang yang tersayang.
~ Penyakit-penyakit yang bakal aku hidap. Harap-harapnya takde lah. Huhu

Serius. Kalau aku tak leh tido, memang benda-benda nih la yang aku fikirkan. Lagi la aku tak leh tido. Cari pasal ekk?? Takper...sekurang-kurangnya aku insaf dengan apa yang terjadi dan bakal terjadi.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.