Monday, January 28, 2008

Raya Haji La Woi...

20 December 2007

Raya haji yang tak sepertinya. Takbir raya pon aku dengar kat youtube jer. Takbir raya Akademi Fantasia, Mawi yang lead. Sedap sora dia. Baju raya pon aku tak pakai. Ketat satu hal, nak pakai pon cam takde mood. Ishhh...gini ler nasib beraya kat negara atas angin!!

Aaaa....hari nih jugak adik aku Farah bakal jadi bini orang. Sedih la pulak. Dulu masa dia kecik-kecik aku selalu cubit pipi dia time aku marah. Sampai berbekas-bekas pipi dia. Sekarang nak jadi bini orang dah. Selamat semuanya, Farah!!

Dan hari nih jugak, makcik Rezuan satu family sampai dari Malaysia. Bercuti di UK lebey kurang 2 minggu gituh. Welcome...welcome... Meriah rumah mini aku.

Naqeeb ngan atoknya depan masjid

Bapa mertuaku...

Naqeeb, Papa, Nash & Izwan


Menu pagi raya...nasik impit ngan set dia...

No comments: