Monday, January 08, 2007

9 January 2007 - I'm 29 Today!!


Begitu pantas masa berlalu...Maka haruslah aku bertabah menempuh tahun2 akhir bergelar wanita 20-an. Next year aku dah 30 tahun...huhu...yup benar...age is just a number....aku tak takut bab tuh...(ye ker tak takut kak?) tapi aku takut nak menempuh hari2 mendatang...kita manusia tak pernah tahu apa yg akan berlaku pada masa akan datang....

Apa-apa pun...aku bersyukur teramat pada Yang Maha Satu...atas apa yg telah Dia kurniakan pada aku...aku punyer family yg amat aku sayang...org2 yg yg sentiasa berada di sisi aku time susah & senang...dan juga bersyukur atas rezeki yg Allah kurniakan pada kami sekeluarga....

Tiada apa yg istimewa pada ulangtahun kelahiran aku...sebab dah tua kot...so, nak celebrate pon dah takde napsu..nak2 Rezuan ingat tahun nih aku dah 30 tahun...susah la dia nih...bab angka nih selalu fail...hihiks..
Sempena hari lahir aku hari nih....aku nak ucapkan berbanyak terima kasih buat bondaku yg tercinta..kerana pada tarikh nih la betapa dia bersusah payah nak keluarkan aku kat dunia nih...dan sekarang aku berada di sini...Somewhere I don't belong!! Terima Kasih Ma!!
p/s: teringat kata2 Ustaz Tuan, masa birthday, org yg patut kita raikan ialah ibu kita...bukan kita...sebab pada tarikh tuh la....tarikh dia melahirkan kita...jadi pada tarikh inilah...kita kena raikan dia sebagai tanda terima kasih...betul tak?? aku kata...yer betul 100%

3 comments:

Unknown said...

so its ur busday tday......hmmmmm....so appy busday!!!!may god bless u n ur family..hehehe...

5 Senses Designworks said...

tq...tq...so thn nih jerk la akak leh wat perangai tak senonoh sket...next year...dah 30 thn..dah kertu dah tuh...huhu...

5 Senses Designworks said...

bukan dah beso ila...dah tua gittiew...hehe..sedar diri sungguh ler aku ini...