Tuesday, January 02, 2007

Kecewa Sungguh Hatiku...

masa Boxing Day itu ari...kitorang gi la merempit kat shopping complex kat Portsmouth...apa ekk nama dia?? acik lupa la...Wharfdraft Quay kot..ntah...lupa laa..masa boxing day nih...harga mmg kaw2 turun...Sue sampai beli boots Hush Puppies 2 pasang...aku?? maleh nak beli...nanti lepas beranak la...punyer la sakan...masuk kedai sana....masuk kedai sini...tapa haper pon tak beli...seingat aku la...kitorang belikan Naqeeb mainan, Rezuan beli beg sandang nak wat gi school dia...& beli teh...yg lenlain...setakat masuk...belek2..letak...kuar balik..gitulah...
bila dah penat jenjalan...Sue gi kat parking nak nyusukan Adam...Rezuan ngan Nash gi amik gambar....pepaham jerk la budak architecture...minat bangunan kan? aku lak dek keboringan...aku gi masuk boutique Calvin Klein....sekali aku terpandang...satu 'pakaian wanita'...cuba teka harga dia?? 2 pounds dek non...cantik giler...mmg berkenan la...aku tanya kat salesgirl kat situ...betul ker harga dia?? yup...betul...tapi..aku lupa nak bawak duit...maka cepat2 aku kuar boutique tuh...gi cari Rezuan..mintak duit...bila aku sampai kat boutique CK tuh...aku nak bukak pintu...sekali tak leh....minah salleh tuh bagi isyarat dari dlm kedai tuh...dorang dah tutup kedai...uishhh...frustnyer la...aku rasa aku lewat dlm seminit jerk...kalo la aku cepat sikit atau kalau la duit ada kat tgn aku...dpt la aku merasa pakaian dalam berjenama Calvin Klein yg berharga 2 pounds atau 14 hengget mesia..

eiii...sampai ke hari nih aku dok teringat kat benda alah tuh...cantik...bereben2...sian kat mak buyung nih kan?? huhu..

nih la kitorang tgh jenjalan kat shopping complex kat portsmouth...

bergambar bersama2 kat dpn Spinnaker Tower...dekat jerk ngan shopping complex...satu bangunan kot...

No comments: