Wednesday, January 10, 2007

Indahnye Hidup


Kan kak sal?? Indahnye hidup ko.....dpt dah 3 anak...lelaki pompan sumer ada...syukur pada Allah...

mmm...pada aku hidup nih mmg indah..pada sesiapa yg merasa ianya indah...kenkadang takde la seindah mana pon...suka duka silih berganti...cabaran datang dah pergi...sampai masa kita mengadap jua Illahi...that's the fact!!


hari nih cuaca lawa sesangat...matahari kuar ari nih...dah 3-4 hari dah kat sini hujan...cuaca lak sejuk gilerrr...rindu aku kat cuaca kat mesia...serius cakap...tapi yg aku tau...mesia skrg banjir kan?? hujan memanjang...

tadi kak nun dtg...nak mintak tolong survey harga tiket air asia...katanya mak ayah dia nak dtg sini....yg aku tau air asia X ada offer tiket RM9.99 sehala dari KL-London kan? syok tuh..tapi tak leh caya gak ngan AA nih...aku dah ada bad experience ngan ini company...huh..

smlm lak aku call makcik2 aku kat mesia...saja bertanya khabar...first time aku call dorang sejak aku dtg sini...hehehe...seronok dorang aku call dorang...dorang kata dorang sumer rindu kat aku...aku pon rindu gak kat kalian semua....

kak sal...aku promote blog ko kat sini ehhh... http://indahnyehidup.blogspot.com/

No comments: