Tuesday, March 06, 2007

Dah Hampir Sebulan....

10hb nih genapla sebulan mak aku dok sini.....aku selalu tanya dia....ok tak ma dok sini??...mak aku kata...ok sesangat...tapi kenkadang aku kesian kat mak aku....kadang2 nampak dia cam boring...nak2 bila naqeeb gi skolah...rezuan gi school dia...tinggalla kitorang 2 beranak...mak aku suka masuk bilik aku....sebab bilik aku mengadap jalan raya...mak aku suka tgk permandangan luar...maka berborak la kami...macam2 citer keluar...& macam2 aku citer kat dia...sessi luahan perasaan pon aku lepaskan kat mak aku gak...ahaks...tapi aku tabik kat mak aku...she's a good listener...no wonder dia ada ramai kawan & kawan2 mak aku lak suka ngadu apa2 masalah kat dia...well..i know her...

satu lagi yg aku tabik...mak aku leh khatam quran tak sampai sebulan dia duduk sini....sempat gak mak aku ngajar ngaji kat aku anak beranak, sue & safiah (anak kak nun)....alhamdulillah...satu lagi...mak aku dah berani gi kedai sorang diri...hantar naqeeb sekolah sensorang...eheh...

cuma aku kesiankan pasal makan jerk...nak wat camner...nih UK...makanan tak kan sama ngan mesia....memula sampai sini hari2 mak aku makan smoked mackarel...ngan nasi panas...tapi lelama dia cam boring jerk....mmmm...budu, petai, kerdas sumer takder...siann...

buat ma tersayang...terima kasih sesangat...kak ja akan ingat saat2 nih sampai bila2...moga2 ma sihat di sini....aminnnnn....

2 comments:

Azini said...

alhamdulillah,, akhir dan bersalin jugak ko .. dapat anak pompuan lagi.. syukurlah.. jaga diri molek..

Unknown said...

kakja...congrats dpt baby gal!!