Sunday, March 18, 2007

I'm Feeling Blue!!

masuk ari nih (18 March 2007), dah 11 hari usia nylea...dianyer tali pusat dah tercabut dah...berat pon dah naik sket....cuma yg frustnya...aku still tak leh nak breastfeed dia...ada problem ngan air susu...tak byk...tapi aku still nak bagi dia susu badan aku...so, apa yg aku buat...aku perah jerk la...pehtu masuk botol...kasik dia minum...

tak tau la...bila aku tak leh bg dia breastfeed...aku rasa cam down sgt...rasa cam aku nih ada kekurangan...senang citer...rasa cam nak nangis...mula la aku wat perangai...mintak nak balik mesia la...huhu...sib baik mak aku ada...dia byk bagi kata semangat...mak aku kata...dia dulu masa berpantang...macam2 dugaan...maka mak aku pon membuka lipatan sejarahnya....iskkk...aku dgr pon nak menitik air mata...

midwife ari2 dtg umah...sibuk tanya...aku dah leh breastfeed ker belum?? aku jawab ler belum...tapi aku cakap yg aku bagi dia susu badan aku...cuma aku pump..masuk lam botol...bagus...puji si midwife ittew...you're such a good mother...kata minah salleh tuh...ye ker aku nih good mother?? mmmm...aku serabut!!!

Ya Allah Ya Tuhanku....berikan aku kekuatan...Aminnn...

esok aku kena gi breastfeeding clinic...ari nih lak ujan batu....kat scotland ada org kata...dah snow balik....(apa jerk la yg aku membebel kat sini..)




nylea dalam seragam pink....hamekk...dah lama aku terliur ngan kaler pink...


ikut muka sapa lak nih??


sleeping beauty....anak sendiri...sumernya lawo...ahaks...


naqeeb ngan adiknya...

6 comments:

cheqmonq said...

be strong M! kami mendoakann kesejahteraan kau sekeluargaaa kat sane tauuu.. muash muashhh

5 Senses Designworks said...

tq bebeh...
aku dah ok sket dah..
biasalah aku...ngengada jerk lebih..
rezuan yg cakap...eheh...

cheqmonq said...
This comment has been removed by the author.
cheqmonq said...

bebanyakkan lah ko mengaji kalau hati lase tak tenang.. dapat beberape bares pon takper.. janji lepas tu ko OK.. take care! i'll be there in june. hopefully dapat jumpe! am trying my very best to meet you!

5 Senses Designworks said...

mengaji?? aku tak kering lagik zell...ahaks...berzikir jerk la ekk..tapi aku dah ok dah...baby blues dah ilang..oitt...nak dtg sini?? gudd...gudd...aku rindu org mesia...

cheqmonq said...

muakakakakakak bace dalam hati tak salahhh mane mane ayat yang ko hapal tuhh kekekekeke.. a ah nak pi sane harap dapat la jumpe ko ngan nylea dan jugak bofren in my dream si naqeeb akakakaka