Sunday, March 11, 2007

Nylea Reza Rezuan

gambar2 puteri kami...nylea reza...bila aku renung2...aku kata...ikut muka sapa la anak dara aku nih?? mak aku kata...muka dia cam muka aku masa kecik2....kenkadang aku rasa cam ada iras2 naqeeb masa baru lahir dulu...kenkadang gak aku perasan cam muka bapak aku pon yer gak...whatever...hey...i'm mother of two now...and life will never be the same again...jgn mimpi la nak tido sedap2 lepas nih...ahaks...tapi aku perasan nylea mmg baik...bagi susu jerk...tido la dia...pehtu bila lapar balik...nangis jap bagi isyarat lapar...pehtu aku susukan dia...tido balik...gitulah dia...sayang anak ibu!!
















7 comments:

5 Senses Designworks said...
This comment has been removed by the author.
5 Senses Designworks said...

kak ajah, baby sumer cute ekk..nak2 anak sendiri...hoho..beranak jerk la wok..muda lagi kan? 2 dah sukup?

5 Senses Designworks said...

ila...avent kat sini kalo convert duit mesia...lebih kurang jerk kot...atau murah sket jerk..tapi kat sini...mmg berlambak jual...kat kedai2 biasa pon ada...dah product negara dorang...mau kirim kaaa???

Azini said...

ja... marin aku bawak mek tgk blog mu... dia kato anakmu comel... ari nie aku bawak mokcik and family.....nylea montell.. cam abangnyer.. mek ngan mokcik kirim salam semua...........

5 Senses Designworks said...

rm277 tuh yg satu set ker ila??
ehhh..rasanya kat sini murah lagi kot...nanti eden cek sekali lagi ekk..tunggu abih pantang dulu wokey!!
skrg m punyer 'tut' tgh membengkak ler...tak leh bg menyusu lagik...so kekdahnya...kasi perah dulu...masok lam botol..pehtu kasik dia nyot nyot....abih citer...esok2 harap2 leh la breastfeed...aminnnn...

Unknown said...

ala!!! tomel tomel nya nylea nie!!!!mmuahhhhhhhh kan kat dia!!!!!! eiii geram nya...emm ada muka kak ja skit kot...geram nya!!

5 Senses Designworks said...

muka kak ja ker?? ada kot sesikit...dah darah daging kan??