Monday, September 17, 2007

Happy Birthday Adee!!

Selamat Hari Lahir Yang Ke 29 buat Ardiyanti Mohd Noor aka Adee tanggal 16 September. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, ditenangkan hati & cepat dapat laki. Ooopss...Wok Adee, may your life be filled with all the joys and happiness bebeh!! Aku rembat gambar nih dari blog hang. Ko nak marah, marah la. Hihiks.

Jeles thauu!! Dia punyer birthday dapat cupcakes. Aku? Kad sekeping pon illek. Huhu...

Cupcakes buatan Effa. Dari Agee kepada Adee :) Bravo Paaa!!

2 comments:

Anonymous said...

Aku nak senyum jerss..

:) :) :) :)

Nanti balik Mesia, kau order banyak2 kat Epa masa kau buat party sempena kepulangan kau ke tanahair.. Ops!

amn

5 Senses Designworks said...

Aku nak jadi anak murid Epa...tak nak order2...Hihiks..

Wok, aku add ko dlm friendster, accept la wei..