Sunday, September 09, 2007

Makan Jer lahhhh

Antara aktiviti-aktiviti makan kami sekeluarga di sini. Hihiks. Melantak jerk kejanya. Camner tak kurus!!

Sarapan bersama-sama temanya!! Breakfast kat umah Sue. Aku masak sambal ikan bilis. Dorang selalu puji sambal aku. Sedap kata depa. Beralun-alun kembang hidungku. Hihiks

Pada hari yang sama. Dinner plak. Kali nih kat umah aku. Aku wat nasik ayam. Kelam kabut mak! Orang dah datang tapi aku still dok menggoreng ayam, nasik plak ala-ala tak berapa masak. Ntah apa la dosa aku hari tuh. Fuh sana fuh sini, Alhamdulillah selamat. Licin plak tuh :)

First day sahur bersama Fitty & Farhan. Double F nih students baru yang akan sambung masters kat Oxford nih. Dorang tumpang tidor umah aku sementara nak dapat rumah sewa. Aku tabik spring toing toing kat depa berdua nih. Anak VIP yang tak berlagak. Very down to earth!

Haaa...dapat pun!! Punyer la lama teringin nak makan burger ala-ala Malaysia. Akhirnya jumpa kat kedai Pakistani. Bertambah meriah kolesterol kat badan kitorang! Huhu...

Tempe masa beli kat Merdeka Carnival London itu hari. 2 pounds sebungkus. Boleh la. Masak sambal pon sodap!!

Majlis doa selamat & menyambut Ramadhan yang dibuat kat umah Kak Faez & Abang Syam. Abang Syam dah dapat working permit selama 5 tahun. Bermastautin di sini la dorang nampak gayanya. Ngeeee...


2 comments:

Unknown said...

emmmm best nya mkn!!!...lmbt nya nk buka posa..nway selamat berposa n selamat bebuka kak ja!!...hehehe

5 Senses Designworks said...

Makan!! Sumer best!! Selamat berbuka posa ekk! Akak tgh pikir nak masak apo nih.