Wednesday, September 26, 2007

Lazy + Busy = Labu

Gilerr penat. Tuh pasal blog nih dah lama aku tak update. Busy ler. Pepagi aku dah kena ngantar Naqeeb gi sekolah. Nylea pon ikut sama aku bawak naik pushchair. Pehtu balik umah kemas umah ala kadar cukup syarat. Ekekekeke. Pehtu lagi melayan cik adik yang asyik nak berdukung jer kejenya. Sampaikan kekadang aku wat keje pon guna sebelah tangan jers. Sebelah lagi dukung dia. Huhu. Pukul 2.40 petang dah kena kuar rumah amik Naqeeb kat sekolah. Sampai rumah jer terus ready nak masak untuk berbuka. Lepas berbuka basuh pinggan sensorang. Lepas tuh semayang, baca buku Naqeeb. Last sekali PENGSAN!!

Bedebussshhh. Nahh...amik ko!! Nylea membelasah Dr. Kamarul. Cute tau doktor nih. Kecik molek orangnya. Sebaya ngan aku tapi aku lagi besar dari dia. Ooopss!!

Nih gambar masa terawih kat Wolfson College Sabtu lepas.

Terawih kat umah aku. Setiap Rabu.

Nasi Iran katanya. Fitty beli kat London. Sodapp...kolesterol tinggi tuh

View from my room. Headington Farmers' Market nak start 28hb nih kat depan rumah aku. Best tuhhh...

No comments: