Wednesday, December 12, 2007

Yeayyy....7 Tahun La Sudah...

22 November 2007

Naqeeb bagitau aku...budak yang baju pink tuh awek dia...erkk..

Aksi biasa Naqeeb

Silas kawan baik Naqeeb

Naqeeb turns 7 today! Aku cium dia puas-puas. Bagitau betapa aku sayang kat dia. Birthday abang ibu tak buat hari nih. Hari Ahad nanti baru celebrate. Kesian dia. Dari bulan 9 dok countdown dia punyer birthday. Penat nak melayan.

Dan di hari yang berbahagia nih, masa aku hantar Naqeeb kat sekolah dia, aku bagi satu plastik besar yang penuh ngan goodie bags kat teacher dia, Mrs Hayward. Suruh dia bagi sorang satu kat bebudak dalam kelas tuh. Kemain suka teacher dia. Macam la aku bagi sumer goodie bags tuh kat dia. Haha.

Dan masa aku amik Naqeeb, memasing budak kelas dia dok pegang goodie bag ngan muka ceria. Dan aku pon gembira tak terkata.

P/s: Lama tak update blog. Ayat pon cam keling! Ooopss...

No comments: