Wednesday, July 25, 2007

070707

07 July 2007

cantik ekk nombor nih?? tersusun rapi penuh bergaya gituh....apa yg istimewanya tarikh nih?? takde apa pon yg istimewa....nombor jerk yg lawa...yg aku tau kat mesia ramai gilerr org kawin tarikh nih...

dan pada hari yg berbahagia itu...aku gi bicester...alahhh...tempat org shopping2...branded punya barang yg dijual dgn harga murah...aku sempat masuk butik jimmy choo...setakat masuk..tgk2...belek2 harga...last2 letak balik....jgn mimpi ler M...mati idop balik pon belum tentu aku dpt beli kasut mahal kebabooo..bygkan...kasut ala2 vincci yg leh dpt dlm seploh hengget kat malaysyie...dorang jual ngan harga ribuan pounds sterling....nasib baik aku bukan hantu kasut...eheheh....dpt kat org yg mmg minat...belasah jerk la berapa harga pon...

aku ngantuk nih...skrg dah pukul 2.30 pagi di bumi oxford yg tgh banjir!!

No comments: