Saturday, July 21, 2007

Yang Berlalu.....

06 July 2007

aku maleh sebenarnya...tak tau nak merapu apa kat sini...so aku main tunjuk2 gambar dah la....Gambar2 lama...(takde la lama mana pon)...dan cerita ceriti...


gambar naqeeb ngan member satu kelas & teacher 2 org....mrs pomroy (tuh...yg baju pink tuh haa...) nak pencen dah...selamat bersara la puan yerk...selamat melayan cucu...hihiks...

satu family sambut father's day...bulan lepas....tanpa aku disisi...sob...sob...happy father's day abah!!

rezuan & adam...picture taken awal thn nih...masa nih adam baru 10 bulan...berjalan pon tak reti...tp skrg asik nak cium anak dara org jerk kejenya...(nylea ler tuh)...hihihi

8 thn yg lalu...masa nih sumer adik badik aku single mingle...skrg 2 dah jadi mak org...sorang bakal jadi bini org...


naqeeb, daniel, anis, aisya & sofea...pada satu pagi yg dulu...di hari raya nan lalu...di musim luruh yg sayu...di satu tempat yg syahdu...(apsal jiwang nih labu??)

naqeeb & hafiy...masa nih gigi dia penuh lagi...skrg dah byk yg lobos...suka sgt dia masa nih..ntah apa yg kelakar aku tatau...


nylea reza...beberapa minit selepas dilahirkan...masa nih muka bengkak lagi...skrg dah 4 bulan lebih dah usia awek nih...ngeeee....


4 comments:

Unknown said...

best ar gmbr candid naqeeb gelak tu!!! hehehe

5 Senses Designworks said...

nasib baik gigi dia ada lagi masa tuh ekk?? cuba dia gelak skrg, time gigi dah lompong...akak takut dek!!

Azini said...

merdu ngan sedih dengar lagu tuh.. sambil tgk gambar....mesti mu tiak...

5 Senses Designworks said...

tiak?? no..no..airmata aku mahal beb!! :)