Friday, July 20, 2007

5 July

05 July 2007

aku suka tarikh nih....sbb macam2 peristiwa terjadi pada tarikh nan satu ini....antaranya....pada tarikh nih aku diterima bekerja kat salah sebuah bapak bank kat mesia....pehtu first time aku jumpa encik rezuan...pehtu lagi...tarikh lahir anak buah kitorang amirul....dan yg ironinya...semuanya berlaku pada tahun 1999!!

so, bila dicongak2....dah 8 thn aku jadi kulikutif kat bank ittiew....dah 8 thn gak kitorang husband & wife berkenalan..& dah 8 thn gak la usia amirul iman....pantasnya la masa berlalu....rasa cam baru semalam sumernya terjadi *klise nya statement haku...ahaks..

tapi tuh sumer 8 thn yg lepas...masa tuh aku selim melim lagi...gi keje pakai tudung nampak dada...pakai skirt labuh nampak betis...pakai lipstik merah menyala...ahahahah....tapi hari nih...lain plak citernya...anak dara aku demam lagi...naper nih adik?? terkejut nampak apa?? ker sebab dia kena immunisation sehari sebelumnya?? aku nak tuduh dia nampak 'sesuatu' kat umah liz, rasa cam melampau lak...huhu...sian anak ibu busyuk2... : (


No comments: