Tuesday, July 10, 2007

Aduhhh...Sakit Kakiku!!

02 July 2007

aku dah tak tahan dah...kaki aku makin sakit lak...jln pon dah macam org tempang...dari sehari ke sehari aku dok tangguh nak jumpa doctor...so, hari nih lepas amik naqeeb kat skolah dia...aku pegi itu st bartholomew MC...awal sgt...so kitorang singgah kat umah kak nun yg mmg dok area2 situ gak...takde buat apa2 pon kat umah dia...just borak2...pehtu aku gi sensorang jerk kat MC tuh...naqeeb nylea tinggal kat umah kak nun ngan rezuan...

doctor tuh kata nothing to be worried about...mmmm...biasa sgt dah dgr ayat tuh...dia kata mungkin sbb aku ada anak kecik...so bila bangun malam2 tuh...sikit sebanyak leh effect kat urat murat...tuh yg jadi sakit tuh...doktor tuh tanya aku..."do you have a partner?" "yes, I do"...so please share your baby with your partner....especially at night..." errkkk...


"tgk pipi gua...ada macam pau ahmad tak?"

yusuf, naqeeb & safia

anak bungsu kak nun....ayman a.k.a mustapha kamal... : )

nylea dlm ribaan aunty nun...nangis lak...yusuf kat belakang mengagah...tak jalan beb!!

2 comments:

Unknown said...

kuikui...cam pau amad...tp ish comel nya nylea nie!!!!

5 Senses Designworks said...

lapar pau plak laaa...dok bercerita pasal pau nih...: )