Monday, July 02, 2007

Sue Accident!

30 June 2007

ari nih cuaca maintain sejuk...kuyu jerk bijik mata nih haaa...perut lak berbunyik2 mintak diisi...bangun jerk pagi aku masak nasik goreng utk rezuan...utk aku...aku wat kuetiau sup...dah lama mengidam...kitorang husband and wife bab2 makan nih...tak seirama...apa yg dia suka...aku tak suka...apa yg aku gemar...dia tak leh makan...abih camno?? kena masak 2 kali lho!!

punyer la bersungguh2 aku makan kuetiau sup...aku wat sambal kicap kaw2 pedasnya...berasap2 telinga aku...ha amik!! tgh2 sedap melantak...sekali rezuan kata...sue accident!! haaah??!! dia kata...dia nampak keta sue kat bawah...ada kemek2 sket...so dia turun tgk...mmg pon!! dorang accident masa on the way balik dari london...tapi alhamdulillah...dorang takde apa2...keta jerk yg kemek...takper la...asal korang selamat sudah...keta buleh repair, kan??

dan sepatutnya esok kitorang gi birmingham...ada perjumpaan bersama menteri asas tani, tan sri muhyiddin yassin....tapi cam tak jadi jerk???

kuetiau sup yg aku bikin...dari pagi sampai ke malam...ini la yg aku dok balun...hihik...

2 comments:

mohdfaizrazali said...

sile ler tunjukan pic keta baru anda...hehhehe..buat la 1 post khas pasal keta...hehhhe...eemm..pasal blog make money tu...kita kene post 3 kali berturut utk bukak acc kat google dan pilih iklan mcm ner yg kita nak masukan dlm blog kita...klu ramai yg klik,byk la duit kita dpt...dia msk dlm acc google,then bleh tkr cek...gud luck...

5 Senses Designworks said...

Keta? Keta kat mesia la. Lupa lak nak bawak gambonyer...hehe