Monday, July 02, 2007

Open House Ker Nih??

01 July 2007

berlagak ker title di atas ittiew? lama tak update blog busuk aku nih...maleh...takder idea...moody!! that's it!!

sepatutnya ari nih kitorang gi birm, yg mungkin pegi gak sekali ngan kitorang...ustaz, nash, syam & beberapa budak bujang....tapi last minute cancel...sumer tuh tak pegi....takper la...lagipon aku dengar kat birm hujan lebat...uikk...akak seram...dah la adik ipar aku eleen terperangkap sheffield disebabkan banjir...whooo....

dan hari nih gak umah aku penuh meriah ngan kawan2 kitorang...dorang dtg saja nak lepak2 sambil bertanya khabar kat sue & nash yg baru eksiden...sekali pandang cam open house lak...aku masak meehoon soto...kuah kacang aku lak abih rentung...sob...sob...


taufiq & hakim

"camner leh eksiden nih beb?" tanya ustaz habib kat sue & nash... : )

kak faiz....ya ampuunn...abih baju dia kena muntah nylea...

bla...bla...accident...bla bla...brighton...bla bla...kereta....bla bla....duit tak cukup...bla bla...


No comments: