Tuesday, August 07, 2007

Dilema ke?

19 July 2007

Ini Nylea, bukan Adam. Ngeee...

Baru-baru nih, Sue tanya aku, start September nanti boleh tak tolong jaga anak dia, Adam utk beberapa bulan sebab dia nak keje. Kalo ikutkan, aku memang tak nak. Sebabnya aku tak penah ada pengalaman jaga anak orang. Jaga anak sendiri pon kekadang terkehel, ada hati nak jaga anak org. Hehehehe. Lagi pulak aku takut aku tak leh bagi commitment. Aku ada 2 org anak. Naqeeb dah sekolah, Nylea lak sebulan dua nanti sure pandai merangkak. Penat tuh akak nak mengejar dek! Lagi la pulak, end of September nanti Rezuan plak dah start class balik. Aku bayangkan, kalo selama nih, bab hantar & ambik Naqeeb kat skolah, Rezuan yang buat atau kalo Rezuan tak boleh, aku gagahkan gak kaki jalan kaki bawak Nylea. Tapi camner laks kalo ada Adam? Boleh ker aku bawak dua2 tuh pegi sekolah hantar dan ambik Naqeeb? Huhu...cam susah jerks.

Tapi bila Sue bagitau kat aku, kat sini dia percaya kat aku ngan Kak Nun jer, hisshh...tak sedap lak. Rasa tak sampai hati nak tolak. Gimana sih? Istikharah la jawabnya...kan?


No comments: