Thursday, August 02, 2007

Sue...Masihkah Kau Ingat?

12 July 2007

Akhir-akhir nih sahabat aku Suraya yg baik hati masa kat ITM dulu selalu hantar email. Cerita pasal anak-anak, pasal kerja, pasal dia nak sambung belajar, pasal dia dah pindah duduk kat umah mak dia. Macam-macam cerita. Well, Sue yang ini bukan la Sue kawan aku kat sini. Kebetulan nama jerk sama. Orang lain-lain. Banyak kenangan aku ngan minah lemah lembut nih. Antaranya...

~ Kita sama-sama dok satu bilik dari zaman Pre-Dip sampai la aku grad. Ko grad lewat satu semester dari aku. Sebabnya?? Ko jawabla sendiri. Kih kih kih.

~ Aku ajar ko karang surat putus cinta kat Abg Tya, pakwe ko tuh. Hish...bila diingatkan balik, alangkah berdosanya aku nih.

~ Aku marah gila bila ko layan Ustat Sepol, Daud pencuci pinggan kat dewan makan & Abang Raja Kengkang. Aku tak suka!!

~ Ko sanggup tak pegi dinner kat Kuantan sebab nak temankan aku yang memang tak nak pegi. Aku malas nak pegi sebab aku takde baju nak pakai. Bodohnya la aku time tuh bila diingatkan balik

~ Kita sama-sama gi dewan makan ngan pakai kain hitam & tudung ikat ala mak itik

~ Ko ingat lagi Sue lagu kat atas tuh?? Punya la minat lagu tuh sampai record pakai recorder shorthand. Last-last abih sumer hilang sora Puan Mas Anom dalam tuh. Wakakakak...

......dan banyak lagi...Aku malas nak taip. Buat Sue, selamat belajar kembali. Rajinnya la. Aku?? Tak payah. Kalo orang nak sponsor pon aku takmo. Hihiks.


No comments: