Thursday, August 23, 2007

Lelaki Ini


Lelaki ini - Anuar Zain

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu
Ke mana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemana pun arah anginku berlari
ati ini masih kau miliki

Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu…

Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu…


Member seemailan aku, Xell, Kak Sal, Wok Adee, Eleen, Kak Hajjah, sapo laie?? sumer dok giler dengar lagu nih. Sedap sungguh lagu ittiew kata depa. Ampon aku tak penah dengar lagu nih. Puas aku cari kat Youtube, tarak pong. Elene kata dia sampai termimpi-mimpi kat Bang Nuor. Dasat tuh Lene. Ehehehe. Nasib baik aku tak berapa minat kat mamat nih. Minat minat cenggitu jers. Penah dengar dia nyanyi live lagu My Baby You. Power beb. Pehtu lagu Bila Esah?..ehh silap, Bila Resah pon ok la. Suka gaks. Walaupon aku bukan karatz Anuar Zain tapi raso eden la, Anuar Zain nih sesuatu tau. kalo idak, takde la sorang member aku yg dok kat Netherlands tuh sanggup balik ke Malaysia semata-mata nak gi concert dia kat KL nun. Tuh bini orang tuh. Hihiks

p/s: Elene Marhaine, aku cilok lirik lagu tuh dari blog hang. Takper naaa?

2 comments:

Anonymous said...

Takpe.. takpe.. aku sanggup berkongsi Bang Nuar.. Tapi bang nuar yang kat rumah No..No okey..


Elene

5 Senses Designworks said...

Wakakak...siot jerk...bang nuar aka bang epul ko tuh aku penah jumpa sekali jerk...kat sogo...beramai-ramai :)