Tuesday, August 14, 2007

Takde Idea

23 July 2007



Aku sebenarnya suka baca blog-blog orang. Ada 2-3 orang blog dia yg aku suka selain dari blog-blog yg aku tepek kat sini. Dorang punyer citer memang best. Memang boleh membuatkan otak aku ligat nak berpikir. Bukan citer-citer biasa, tapi sedikit luar biasa. Dan bahasa yang digunakan pon, memang vass gituh.

Aku tabik la kat dorang nih. Ada yang kupas isu semasa, isu politik (yang nih mak tak suka), isu alam sekitar(pon tak suka gaks...ngeee), isu artis-artis (haaa...aku suka) dan macam-macam isu yang dorang kupas. Aku? Hanyalah mengupas bawang.

Seriously, aku tak pandai nak wat posting cenggitu. Aku suka yang ringan-ringan dah la. Yang ala-ala hepi hepi tadika gituh. Pasal anak-anak. Pasal aku makan nasik 2 pinggan, pasal kehidupan aku kat sini & apa-apa jerk la yg aku rasa aku nak share. Boley?

Tuh jerk. Boring kan? Kan dah cakap tadik. Blog aku memang boring!


2 comments:

Unknown said...

ehhh tak boring pun kak ja blog nie? biler baca siap tegelak2 lg tu...ok ar kan tu?

5 Senses Designworks said...

Hanya dikao seorang jerk yg tak boring baca blog akak nih..eheh...tengkius..