Sunday, April 08, 2007

"Bila Nana nak datang sini lagi?"

itulah yg selalu naqeeb tanya....nangis dia...sampai terhenjut2 bahu dia...nak wat camner...dia mmg rapat ngan mak aku...sejak dia lahir sampai sekarang...

masa kat sini...dia tidor ngan mak aku dari start mak aku sampai...sampai la hari mak aku balik...dan mak aku gak la yg selalu hantar atau amik dia dari sekolah kalo rezuan ada kelas...kekadang dorang melukis bersama...mengaji ngan mak aku...belajar semayang...mau dia tak rindu kat nananya??

yg paling aku tak tahan.....bila naqeeb kuarkan statement..."nana kat malaysia seronok la...nana ada atuk....makcik, mak lang, auntie iqah, erin...bla...bla...abg kat sini takde sesapa...ada ayah ibu ngan nylea jerk..."

tgk gambar2 nih...dah tau betapa naqeeb rapat ngan nananya....buat naqeeb...sabar la abg ya...doakan nana dtg lagi...












2 comments:

Unknown said...

ala sedey nya naqeeb ckp camtu.... :[ ckp ng naqeeb jgn sedey k...eheheh..kak ja baju yg ezreen pesan 2 juz forget bout it k..heheh..lgpun ezreen xsmpat kirim duit kat auntie..susah kan akak jer nanti..

5 Senses Designworks said...

akak pon nak mintak maap sesangat...tak sempat la nak cari..insyaallah nanti senang2 akak cari k...