Saturday, April 07, 2007

Ma...I'll be missing you...

7 mac 2007...genap usia nylea sebulan...dan pada tarikh nih gak la...mak aku bertolak pulang ke malaysia....tadi petang kitorang gi hantar ma kat heathrow...memulanya nash nak tolong hantar...tapi rezuan malas nak nyusahkan dia...so, kitorang naik bas jerk...

masa dlm bas, mak aku dah start nangis dah...sampai kat airport, check -in sumer...sambil2 tuh ma makan bekal meehon goreng yg aku goreng masa kat umah tadi..mak aku diebetic...so tetap kena makan...

kitorang jumpa suhaimi kat heathrow...kebetulan wife dia pon nak balik mesia...lega aku...at least mak aku ada member...sampai saatnya...aku peluk cium mak aku...asalnya aku maleh nak nangis...sebab aku bukan jenis org cenggitu..aku malas nak nangis dpn org...paling2 busuk pon..aku nangis lam bilik air jerk...kuar bilik air...mata merahhh...tuh la aku...tapi kali nih aku tak leh nak tahan dah...2 bulan beb mak aku dok sini...hari2 aku berborak ngan mak aku...byk dia tolong aku kat sini...of course, aku akan rindukan saat2 itu...naqeeb?? tak yah citer la...kesian dia...

buat ma tersayang...moga2 selamat sampai...maafkan kak ja kalo ada salah silap...layanan kurang memuaskan atau apa2 jerk yg menyentuh/mengecilkan hati ma....moga2 dpt jumpa ma lagi kat UK nih...terima kasih bebanyak sebab byk tolong kak ja masa kat sini...ma akan sentiasa dirindui..





2 comments:

Azini said...

ja..slim jugok mu lepah beranak nier...

5 Senses Designworks said...

kurus ker cenggitu?? kembang lagi laaa...aku tak start diet lagi..doakan aku...eheheh...