Friday, April 06, 2007

Majlis Cukur Jambul

pada 31 march nan lalu....bertempat di umah aku...maka berlangsung lah majlis cukur jambul anak aku....aku wat simple2 jerk...masak pon simple2 gaks...kari ayam style gulai kelantan, sambal telur, sayur goreng , sambal belacan, ulam2, kek/kuih muih, air sejuk dan air panas....erkk...simple ker cenggitu?? ahaks...jgn tak tau...kari ayam tuh mendapat pujian ramai..sampai ada org mintak nak wat balik....tuh la penangan air tangan mak aku....thanks ma..

ustaz habib telah mengepalai (buruk lak word yg aku pakai nih...) majlis tersebut..maka, rambut nylea telah dicukur sedikit demi sedikit...

timer kasih ler kat adik ipar aku, eleen yg sanggup turun dari southampton semata2 nak tolong apa yg patut...jugak kat malina yg sponsor kek cekelat basah & cheese cake...yummmieee....kat sue gak yg bagi apam pisang, kak non yg bagi cekelat sepeket kat mak aku soh wat balik mesia katanya..maka menangis ler naqeeb teringinkan coklat ittewww..

apa lagik?? tgk gambar jerk laaa.... : )






No comments: