Wednesday, April 04, 2007

Midwives


lepas jerk aku balik dari sepital lepas bersalin tuh hari....leh katakan tetiap hari midwives dtg nak check aku & nylea...kenkadang boring gak...time2 aku sedap nak tido...dtg ler org ketuk pintu....tapi bak kata rezuan...tuh la kenangan kitorang kat england nih...sok2 balik mesia...takde der camnih...lagipon dorang wat benda camnih sumer utk kebaikan kitorang gak...jimat belanja...tak yah gi sepital...dok gituh??


midwife, chris dew tgh menjalankan tugas....

naqeeb dok perati midwife nak inject nylea...nangis abang nengok adik dia kena cocoks...

cian dia....nangis...sebab kaki kena cocok ngan jarum...tangisan dia tuh jiran2 pon leh dengar thauu...kuat tuhhh...

health visitor....anne pether tgh timbang nylea....sian dia...anak aku gi bantai kencing atas scale tuh...rasakan..soh lagi anak aku naked...ahaks...

2 comments:

Azini said...

bagus midwives kat tempat mu tuh...aku dulu maso beranok di kg..scale dia pung macam hok timbang getah sekerap...pakai tali..he..he dan bukanya hari2 jeguk...2 kali jah....pah tu aku g sendiri...

5 Senses Designworks said...

hehehe...tuh la..kdg2 org nih tak bersyukur dgn apa yg dia dpt...contohnya aku la...kdg2 bosan bila midwife dok hari2 mari umah aku...padahal utk kebaikan aku jugok..hisshhh