Sunday, April 08, 2007

Nylea & Nananya

gambar2 mak aku bersama cucunya yg ketiga...nylea reza...of course nylea tak ingat apa2...tapi sumer gambar2 nih akan jadi kenangan pada dia nanti...masa mak aku kat sini, mak aku la yg dok mandikan dia...urut dia...thanks a lot ma...tapi la nih...sumer aku kena buat...huhu....


nylea dlm pangkuan nananya...


hehe..bersinar2 mata anak aku..


masa nih kat travelodge, london...

"nenek saya ker nih?"

satu lagi post ala2 model dari bondaku...ahaks..

nylea masa mandi...abg naqeeb setia memerhati...

mandi lagiii...yeayyy..

dah siap dahhh...

2 comments:

Azini said...

nampak mudo ma mu....sedihnyyeer...mesti mu rindu sakan..kat ma mu....skali aku tgk...macam muko aku pulok...he..he

5 Senses Designworks said...

mmg aku sedih sesangat...byk kenangan aku ngan ma aku...a'ah la...muka mu lebey kurang ma aku gak...dah nama pon adik badik..