Friday, April 06, 2007

Pigi London

3 hari lepas wat majlis cukur jambul...agenda seterusnya...kena wat passport and surat beranak nylea kat malaysian embassy london plak...kitorang gi naik bas jerk...nylea aku dah bungkus dia tebal2...sib baik tak meragam sgt...aku perasan kan...anak aku yg ini suka berjalan la...asal berjalan jerk dia diam...tapi kalo masok hotel...nangis...

huhu...london tersangat la sesaknya....sumer bangsa ada...aku lak sampai kebas kaki berjalan...dah la pantang pon tak abis lagi...belasah jerk la...

zell, sorry ekk...aku tak jumpa la suparman cufflink ko tuh...rushing la laling...nanti aku try lagik...








4 comments:

Unknown said...

syok nya tgk nylea tdo...zZzZZZzzz...

cheqmonq said...

oiiiiiii M eheheehehe to che sai la sussah susaah kau mencharik. takper takper. nanti aku charik snirik M. ko jangan mengade nak jenjalan sakannnn pulakk ahahahah mekasehh yaaaa!

5 Senses Designworks said...

ezreen...nylea ngikut akak ler..suka jenjalan..diam jerk time jenjalan...syok...eheheh

5 Senses Designworks said...

zell...aku dah try my best...tapi tuh la...masa tak cukup ler...takper..nanti kita cari sesama kat sini k...tak sabar nak tunggu turn ko turun sini laks...