Wednesday, April 04, 2007

Tetamus

Tetamus = tetamu-tetamu (marah la org dewan bahasa kat aku...huhu)

lama ekk aku tak update ini blog?? bizi la dek non...sejak2 dah jadi ibu kepada 2 anak nih...ihiks...kenkadang aku pon tak tau nak tulis apa kat blog aku nih...cam kontang idea gituh...ker sebab byk sgt urat putus masa beranak itu ari...jgn memain...effect gak tuh...ahaks...meh la aku sertakan gambar2 tetamu2 yg sudi bertandang ke teratak buruk aku tuh...baguih ler dorang nih....dtg siap bawak hadiah pelbagai...suka mak baby...timer kasih noo...

aku dok kat celah2 tuh..sekso masa nih...my bre*st tgh membengkak...huhu

sumer memandang ke arah yg sama....pandang nylea laaa...tak kan pandang aku kots...

hajjah rafeah & anaknya rashidah...dia nih duta brunei...baik sesangat dia nih...bukan setakat hadiah...tapi siap bawak beraneka jenis kuih lagi...lap u la hajjah!!

liz norman...maknya si matty...matty tuh plak kawannya si naqeeb...tuh dia..detail ekk...dia kata nanti lepas aku abis pantang...nak jemput aku dtg umah dia makan2...alahai...

sue & anaknya lucas..happy jerk dia nih...cantik kad yg dia bagi kat nylea...

No comments: