Thursday, November 30, 2006

Cacamarba

lamanya x update ini blog...busy ler...konon..hihi...sebenarnya rezuan busy ngan dia punyer assignment...so kasi dia pakai laptop..aku wat keje lain..wat taik mata ker...gitulahhh...lagipon xde citer yg menarik....

kalo ada pon...

* selamat datang buat adik ipar aku punyer husband...apa ekk org panggil...biras ekk?? yg menyambung pelajaran peringkat sarjana kat leeds university...gud luck aben...nanti senang2 dtg jalan sini ekk...

*selamat mengerjakan haji wat hajjah-to-be....azila mohd khalid...muda2 dah bakal bergelar hajjah..cayolahhh...doakan aku sekeluarga sihat...dan moga2 aku laki bini dpt mengikut jejak langkah ko lak pehni..aminnnnn...

*alfatihah buat bekas rakan sekerja kat mesia...Arwah Zainal Alam Ujang yg kembali ke rahmatullah minggu lepas...moga keluarga tabah menghadapi...tak tau sakit apa...tak sempat nak tanya...al fatihah sekali lagi...

tuh jerk la...aku plak asik lapar jerk skrg..rasa cam nak makan cekodok pisang...aaa sudahhh...

No comments: