Thursday, November 30, 2006

Naqeeb & Matty




selasa lepas, kawan baik naqeeb si matty alderson dtg umah aku nak main2...mak dia dtg hantar...dah gituh kot budaya org sini...dorang mmg x kasi anak2 dorang main kat luar rumah sesuka hati...kalo nak...ajak kawan atau hantar anak kat umah kawan dorang...gitulah kott...
leh tahan gak lasaknyer si matty nih...mulut ala2 laser gituh...masa dia main PS2 ngan naqeeb, dia kalah...leh dia kata yg dia tuh rubbish.....lantak ko la...ko kata kat diri ko sendirik..hihik...aku bagi dia makan nasi goreng cina & pizza...ngan chocolate drink...manyak gak dia makan..dia kata..dia mmg suka makan nasik....kat umah dia pon dia bedal nasik gak ari2.....lama gak dia dok umah aku..ada kot lam 4 jam...suka kemain naqeeb...ada geng..kalo tak main la dia sensorang...huhu...mak dia dtg jemput dlm kol 6 lebih gituh..borak2 jap...dia siap ajak dtg umah dia...soh dinner sekali...erkkk...nih dah 3X dia ajak nih...bukan ajak2 ayam aku rasa...sungguh2 punyer ajak...siap bagi direction nak gi umah dia...tapi aku suka kat mak si matty nih...mmg baik...siap nak bagi barang2 baby lagi kat aku...tapi baik2 pon...kena hati2 gak...org asing kan...hihik..

3 comments:

Unknown said...

mizie sure suka gambar nie...sb dia yg citer naqeeb ada bespren omputih kat ezreen..kak farah citer kat dia...hehehe..

Unknown said...

mizie sure suka gambar nie...sb dia yg citer naqeeb ada bespren omputih kat ezreen..kak farah citer kat dia...hehehe..

5 Senses Designworks said...

oooo..ye ker?? nih citer atas citer la nih...eheh...