Wednesday, November 08, 2006

Gambo2 je

nih bukan la gambar terbaru...terlama pon idak gak...sedang2 jerk...diambik masa awal posa tuh hari..aku jemput kengkawan terdekat dtg berbuka kat umah..kononnya nak masak special..nak masak rendang ayam kononnya...last2...dah macam kari dah rendang aku tuh...cayaq...ayam tuh plak keras nak mampuihhh...rasa cam nak saman jerk pakistani yg jual ayam tuh...jujat tauuu..tapi dorang sumer puji sedap...ye ker tuh?? yer la kot...sebab licin jerk pinggan memasing..ker sebab lapor??eheh...


bersantai2an selepas berbuka...di ruang tamu lokasinya..

gambar nih pon lebih kurang jerk..cuma tang sengih jerk lebih sket..kui..kui..


nih masa tgh melahap..hihi...apa la..gambar x ikut susunan langsung..aku tgh dukung anak sue & nash...adam namanyer..aku suka budak nih..cute...baik lak tuh..dia lak suka kat aku tauu..sket pon x nangis kalo aku pegang...kuat gak aura aku nih..eheheheh...

No comments: