Wednesday, November 01, 2006

No Topic


pagi nih aku terlajak bangun...kol 7 am baru tersedar...terus aku mandikan naqeeb...bila dah pakaikan dianyer school uniform..dia layan tgk tv...citer kartun...Dora the Explorer....aku wat breakfast..meehon goreng jerk...makan ngan kari ayam belen dinner semalam...sedap gak...hihi..

kol 8.30 rezuan hantar dia gi sekolah...aku cam biasa...kemas bilik dulu...baru ler ngadap laptop nih...berbalas2 email....surf internet...bukak forum....tak abis2 citer pasal MAWI..ko kena saman sejuta hengget ehh mawi?? tuh la dugaan ko jadi artis...dedulu mak ko suruh jadik bilal ko tak nak...dah kena balasan..errr...apa aku merepek nih....

pagi nih lak...cuaca teramatz la sejuknya...dlm forecast...kat oxford cuaca -1 degree....padan la aku dah 2 hari kena leg cramps...siap pekej ngan batuk n selsema tuh...srettt sresttt bunyi idong aku..huhuhu..rezuan tak de class ari nih...memula dia ajak aku gi city centre...aku bagi alasan...nanti terkejar2 nak balik...kol 2.30 dah nak amik naqeeb kat school dia...aku maleh sebenarnya...hihihi...

cam biasa...aku tetap call mak aku...nak tanya khabar nenek aku yg still kat hospital kubang kerian kelantan...dah ok dah nenek aku...dah leh bukak mata...gerak kaki sumer bagai...alhamdulillah...tapi still x leh cakap lagi...

pehtu....ber YM ngan eleen lak...adik ipar aku yg dok study kat Soton...dia kata nak dtg sini masa winter nanti...dtg la leen...dah lama dah kitorang tunggu nih ha....heheheheh...

tuh jerk la...nothing special for today!! rasa cam nak makan cekodok bilis cicah ngan sambal jerk...tgh2 sejuk nih..sodappp!!

No comments: