Saturday, November 18, 2006

Mari Membeli Belah Bersama Puan M..haha..

aku tak tau apa motif aku letak sumer gambar2 nih...sebenarnyer..dah takde idea nak letak gambar apa...kamera rezuan angkut ke venice..aku letak jerk gambar apa yg ada...nih ada la beberapa keping gambar yg aku amik pakai hp...gambar barang2 yg aku shopping kat primark...murah kat sini...err..murah la jugak..tapi kalo convert RM..lebih kurang jerk...hihi..


nih handbag yg aku beli...murah jerk...2 pound...comey lak tuh...xde brand pon...tapi made in spain youuu...hihi..

nih plak baju yg aku suka pakai...serbaguna baju nih...pakai wat jalan2 leh...dok lam umah leh...sesuai utk yg mengandung atau tidak...eheheh...harga?? 4 pound...murah gak ekk??


nih plak glove yg aku beli utk naqeeb...2 pasang nih harga dia satu pound jerk...walaupon sekali pandang cam sesuai wat gi ke kebun jerk...tapi leh la...kan naqeeb??


aaaa...nih plak baju naqeeb...housemate aku si ezzna yg belikan..dia kata berkenan tgk baju nih...dia beli kat Zara tuhhh...harga?? 40 pound...erkk...kalo aku la..pikir seploh kali baru beli..nak2 beli utk anak org..hihi...anyway....thanks bebanyak la ezzna yerk..

*sekian...aku tunjuk gambar nih sumer...sajer2 jerk..tanpa niat nak riak ker..hihi...


1 comment:

5 Senses Designworks said...

hihi...
duit belanja pos lagi mahal dari harga barang ila..huhu...