Friday, November 03, 2006

Gambar raya......hehe...

nih gambar yg diamik masa mlm raya...kiranya takbir raya gituh..kat umah aku nih...tuh antara melayu oxford yg hadir...ada gak org brunei...yg dok belakang sekali...tudung itam...siap bawak kuih beraneka jenis...sedap lak tuh...

nih gambar naqeeb tgh sengih beratur nak amik duit raya kononnya...dpt la sorang 1 pound...campur ngan duit yg Kak Faiz bagi...jadik 3 pound...jadi ler nak...pada x dpt langsung...

nih gambar amik beramai2...sejuk senonyer..tapi sebab nak eksyen ngan baju raya...belasah jerk...aku?? tuh ada dok terselit2 tuh...yg dok cangkung tuh...azab aku rasa...huhu..

2 comments:

cheqmonq said...

kekekeke tak penah aku tengok 'bofren' aku tuh tak buat muke kalau begambo! aii loiikkee!!

5 Senses Designworks said...

tuh baru sket tuh dia wat muka...belum ko tgk yg betul2 lagi..hihi...ehh...thanks ekk...tq bebanyak...