Friday, November 10, 2006

Naqeeb & Sekolahnya...

slalunya tugas amik naqeeb, rezuan yg buat..sekali sekala jerk aku amik & hantar dia...kat sini...budak umur 5 thn dah leh masuk year 1 dah...naqeeb rugi sket sebab dia lahir akhir tahun...kalo dia lahir b4 september..dia leh masuk year 2 dah...err..paham ker korang?? hihi...
yg bagusnya kat sini...mak bapak wajib hantar anak & amik anak kat sekolah...secara x langsung merapatkan lagi hubungan mak ayah ngan anak..yg x bagusnyer lak...dianyer syllibus very the lembab one..bayangkan la..Year 1...baru nak ajar ABC, tulis 123..kat mesia..budak umur 4 thn dah reti baca dah...apa laaa..
mak bapak tgh tunggu anak masing2 kat luar bilik darjah...

naqeeb and his best friends....matthy & sylers. yg pakai baju oren tuh bukan teacher dorang...tapi mak si matthy..liz norman...tgh tulis address & phone no. nak bagi kat aku..suruh dtg anta naqeeb umah dia...mmm..tgk ler dulu...

2 comments:

cheqmonq said...

lame jugak aku tak menjengah.. kebizian almaklomnyer. blog aku? haram tak update hehehe.. aku ingat anak kau sorang jer pandai buat memek muke bile gambo.. tu kawan tepi dia tu lagi hebat! ahahah tak tahan aku gelakk M!

5 Senses Designworks said...

ko mmg...bizi tahap dewa dewi..nih bonus ujung tahun nih sure merimbun nih...
eheh..tuh la matthy...best pren si naqeeb...