Sunday, November 19, 2006

Venizia Excellente....

laki mak nak enterprem jap buleh?? nih antara gambar2 dia gi study tour to venice italy..4 hari lamanya dia tinggalkan aku ngan naqeeb kat oxford...seksa tuh..hehe...yg join tour nih tak ramai..dlm belas2 org jerk..termasuk 2 lecturer ngan anak si lecturer tuh skali...tak abis2 dia cakap alangkah indahnyer venice nih..& dia janji nak bawak aku lepas aku deliver nanti....jgn main janji ngan aku bab2 berjalan nih...ari2 aku ngungkit kang......ahahahah...
ni gambar dekat ngan entrance hotel dia - gondola yg ala2 sampan tuh trademark venice tuh

Mask ni paling byk leh jumpa kat sana, merata (hubby aku cakap la) mcm2 saiz dan design ada. aku x berminat la benda2 cenggini...


nih plak reramai tgh naik gondola...6 org satu gondola..nak jimat punyer pasal...mamat yg pakai baju kelabu tuh...muka ala2 elton john masa muda jerk ekk...

Ni gamba dia masa kat - apa kenamanya, dia x ingat..aku apatah lagi.. - Bia Benalle kot... ni tempat utk org2 yg minat architecture je...kalo aku gi...sure merah padam muka...boring!!kawasan dia mmg luas giler..., lebih luas dari zoo negara...bak kata rezuan.. suma berkenaan bangunan, seni dan architecture -nak masuk byr 6 Euro...errr...rendang lak laki aku dlm gambar nih...eheh...


Ni gamba rezuan & member satu course kat atas tower, bleh tgk pemandangan venice dari atas


tuh jerk la...sekian..aku melaporkan...

No comments: