Friday, February 16, 2007

Bondaku Dah Sampai....

10hb feb lepas...mak aku pon sampai la dari mesia....alhamdulillah sumer selamat...cuma ikan bilis jerk yg tak selamat...kena rampas dek imegresen UK...bukan sikit...byk lak tuh...nak dekat 4kg dek non...vencikkk...terpaksa la aku kena catu makan nasi lemak lepas nih....kat sini ikan bilis cam emas berharganya...sbb kat sini nak dpt ikan bilis yg elok...mmg takde..kalo ada pon mahal giler babun...

aikkk...nih naper aku dok bercerita pasal ikan bilis lak nih?? eheheheh...soweii...well...mak aku sampai heathrow dlm kol 3pm gituh...rezuan gi jemput ngan nash..timer kasih sekali lagi nash...sampai oxford dlm kol 5 gituh...wahhhh...rindunya aku kat bondaku itu...maka berpeluk2 la kami...lama tak jumpa tuh.....dekat 5 bulan...mak aku ok jerk..berat tak naik..aku jerk nih ha...mengembang...tapi aku maintain tak nangis...ehehe...lepas makan2...mak aku bgtau dia dah ngantuk dah...jetleg ler tuh...sbb time tuh mesia dah pukul 2 pagi gamaknyer...

yg pastinya...antara org yg paling suka bila mak aku sampai....adalah Naqeeb...sampai dok countdown bila nana nak sampai...abis sumer teacher..kawan2 dia bgtau yg dia punyer grandma nak dtg...hihiks...

so buat ma tersayang...welcome to Oxford..hehehe...nih ada gambar yg aku tujukan khas buat abah, adik2 & family yg rindu sama ma...ayoh saksikan....

sumer gambar2 nih diambil sekitar Oxford University Park...tak sempat nak bawak gi jenjalan mana2 lagi...tunggu la lepas aku bersalin nanti....






4 comments:

Unknown said...

wah..wah...wah..ma..sungguh bergaye!!!tak nmpk macam ma yang biase..hehehe..hepi la tuh dok sane..beshnye...jelez giler...papepn rindu la kat ma..kem salam kat ma n jgn lupe to wish my birthday nanti..he3..kalu tak ingat pung tak kesah tapi kalu bule beliknla perfume burberry sebotol dua..he3..spesel request...dadaaaa....

5 Senses Designworks said...

assalamualaikum kkak lang. ma ni ma sangat seronok kasini takkk boleh nak cakap .Insyaallah maa beli minyak wangi tu . wangike jenama tu.ok.sekejap lagi ma nak pergi kedai dengan abang .disini kedai dekat sangat. macam-macam ada.ok-lah kak lang belajar rajin-raajin.sayang kakk lang dan kirim salam kak abah dan adik-adik.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

aduh ma...best sangat ke duduk sane???sampai tak leh nak cakap nah...hehehe..kaklang rase same je la kalu kite g snow house kt genting..tak pun kat the mines..bezanya kat sane ramai org rambut kuning jek...hehehe..jgn lupe nak balik sini da la..ramai lagi ank2 ma kat sini yang memerlukan kaseh seorg ibu..hehe...pasal perfume tuh...saje jek coz kawan kaklang cakap kat sana dalam 20pound jek...kalu kat sini dalam 200rm..so beza dalam puluh2 jek..tapi dont bother...tak beli pun takpe..keychain pun jadikla...hehehe