Tuesday, February 20, 2007

Ucapan...ucapan...


~ time kasih yg tak terhingga kat Pakcik Adil & isteri yg sudi bagi poskad...sebenarnya dah lama dia bagi...cuma kitorang tak berkesempatan nak ucap time kasih jerk....

~ tahniah buat adindaku Lina yg hamil 2 bulan lebih....dijangka bersalin akhir Ogos nanti...tahniah na...bertambah anak sedara aku thn nih : )

~ same goes to Kak ija...my SIL...yg pregnant gak...lebih kurang ngan adik aku...cuma dia bersalin awal bulan september...tambah lagi anak menakan...tak ker meriah family aku tahun nih?? heheheh

~ happy 26th birthday to Faiz (11 February) ...my BIL...ngan ucapan...tak rindu kat bini kat sini ker?? ahaks

~ selamat hari lahir yg ke 33 thn (17 February)..buat kakak iparku Kak Ija...moga2 murah rezeki & jaga kandungan elok2...

~ selamat hari ulangtahun kelahiran buat Izat (anak sedara kitorang) yg ke 5 pada 18hb february lepas...ngan ucapan...selamat menimang adik...eheheheh

~ buat adikku Lelly....selamat hari jadi yg ke 25 tahun (19 February)...ucapan dari kak ja...belajar rajin2...dpt keje yg best2...ucapan bonus...bila nak kawin...adikmu ittew bakal bergelar tunangan org...lariiiiiiii...

~ selamat bergelar blogger buat makcik den...Mak adik...dah start wat blog doh mu dih...tahniah laaa...aku bangga!!!



~

2 comments:

Azini said...

esok dah start ngajar... sibukla sikit...byk nak kena pikir... tak tau la apa nak jadi ngan blog aku tu...hangat-hangat tahi ayam jer kut..

5 Senses Designworks said...

takpo...
kasi pelan2 kayuh.. :)