Friday, February 16, 2007

Snow Lagikkkk...

8 February 2007 - snow buat kali yg ke2 turun kat Oxford nih...sehari sebelum tuh mmg dalam berita dah bgtau yg snow akan turun keesokan harinya...sejuk giler beb....tapi snow punyer pasal...aku ngan keadaan aku nih...nak gak gi ker park main snow...sian sarah (adik nash) dok la memimpin aku....takut aku jatuh katanya...jalan dah la licin...aku pakai 4 lapis baju...3 lapis seluar panjang, 2 stoking ngan boots....so, nampak ler gemuk sket (padahal dah semulajadi gummuk...hehehe)...tapi sejuknya mmg aku tak tahan...sue ajak aku gi minum kat cafe..perghhh...sedapnyer time sejuk2 melantak panini & hot chocolate...yg jantanzz sibuk dok main snow...naqeeb jadi ketua buat snowman...dia tak sekolah ari tuh...snow punyer pasal....lagipon ada ura2 sekolah tutup...tapi takdak pon...skolah still on...balik dari main snow..tuh dia...kaki aku keras beb...selsema bertambah teruk...mmg seksa la...snow nih memula best la...kalo ari2 mau pengsan aku....apa la yg aku merepek nih...jom la tgk gambar...


snow masa mula2 turun...di pagi hari...gambar diambil dari bilik aku...

tuh diaaa....abis sumer putih...lawa lak...

satu family bergambar...masa nih urat senyum sumer dah putus...heheh

naqeeb ngan snowman nya yg dibikin sendirik...
hasil kerja keras puak2 lelaki...maka terhasil lah ini snowman....

erkkk....tolong, ibu!!! jerit naqeeb...

aku la nihhh..

laki makkk...

2 comments:

Unknown said...

snow!!!! best nya jeles dpt main snow!!!! how i wanted dat so badly!!!nway u're back!!!! lama tngu blog ni di update kan...hehehhe

5 Senses Designworks said...

best mmg best...tapi lepas tuh siap la...abis kejung satu badan...heheh...akak bizi la dek...skrg akak kembali mengganaz...