Sunday, February 18, 2007

We Love Naqeeb!!

gitulah kata Sue...mak si Silas...kawannyer si naqeeb...last week, sepatutnya aku dah janji ngan dia nak bawak naqeeb gi umah dia di awal pagi dalam pukul 10 gituh...main2 ngan anak2 dia...tapi tetiba hujan lak...aku called dia bagitau yg maybe aku can't make it sebab cuaca tak berapa elok...tapi dia still gak nak suruh naqeeb datang...aku kata...kalo itu macam...aku hantar dia petang ler...tapi dia kata dia lak takde time tuh..dia nak kuar...bila dah cakap cenggitu...aku kata...lain kali jerk la...tapi dia kata..dia sanggup dtg bawak anak dia bermain umah aku....aku no problem...cuma aku bgtau dia yg umah aku still messy sebab baru pindah umah...aiii...tak peduli dia nih....dia kata anak dia yg no. 2 si lucas tuh suka bebenor kat naqeeb...

maka datang ler dia ngan anak2 dia...3 org sumernya...Silas, Lucas & Tobby...tapi dia tinggalkan Silas & lucas jerk...tobby dia bawak gi supermarket...kebetulan masa tuh mak aku pon ada...dia siap tanya mak aku...."selamat pagi....sudah makan?" heheheh...mak aku kata..."eh...pandai cakap melayu?".tak terjawab minah salleh tuh....eheh..gitulahhh...

sue nih cakap yg dia suka kat naqeeb...naqeeb budaknya very polite..bla...bla...bla...byk lak puji anak aku...alhamdulillah la kalo cenggitu...dia kata Lucas anak dia yg no 2 tuh suka betul kat naqeeb...memula aku ingat dia cakap sesaja jerk...tapi bila aku tgk yg Lucas dok peluk naqeeb..cium naqeeb....aku pon kata dlm hati....mmm..betul kot dia suka kat naqeeb...siap bagi hadiah lego kat naqeeb lagi...

& aku gak nak berterima kasih la kat dia nih satu family yg sudi bagi kerusi, wardrobe, meja & tempat simpan mainan utk naqeeb...terharu lak aku....

lucas, silas & naqeeb tgh main kat ruang tamu umah aku yg masih 'kosong'..


mak aku pon join sama...eheh..

3 comments:

Unknown said...

yeyeyeyye...naqeeb using dat sweater.....nasib muat...takut jer salah beli...ehhehehe....

Unknown said...

naqeeb must be a very lovely boy....2la smua syg naqeeb...eheh

5 Senses Designworks said...

a'ah...x pasan lak dia pakai sweater yg ezreen bagi...time kasih bebanyak ekk!! : )