Thursday, February 15, 2007

It's snowing!!

yeayyyy!! 24 hb jan itu hari...snow turun memutih memenuhi bumi oxford nih...masa tuh aku dok kat umah sue...aku dgr sue jerit2...pehtu nash ketuk pintu bilik kitorang kasitau snow dah turun....terus bukak tingkap..masa tuh dlm 4 pagi gituh..first time ler dlm idop aku dpt tgk snow kat obesi...sblm nih tgk kat bukit cerakah jerk..tuh pon tgk dari tingkap kaca...huhu...

kalo ikutkan nih dikira lambat la nih snow turun...thn lepas...awal bulan january dah turun dah...yg ini pon tak berapa lebat...nak2 kat area umah aku...kat sekolah naqeeb lebat...dia citer...dia siap leh wat snowman lagik...

jom tgk gambar jom...nasib ler...ada besar..ada kecik...aku malas nak adjust...angin malas dah dtg dah.... : )


snow yg turun malu2...

gambar diambil dari tingkap bilik umah sue...

naqeeb ready nak gi skolah...


naqeeb kat dpn skolahnyer...lebat snow kat sini...

2 comments:

Unknown said...

best nya best nya best nya...best ker x? best kan..heheheh

5 Senses Designworks said...

best ler jugak...
tak best pon ada gak...
heheheh