Thursday, February 15, 2007

Dah 7 Tahun Dahhhh....


5 February 2007 - genapla usia perkahwinan kitorang yg ke 7 thn...sekejapnyer la hai...rasa cam baru jerk semalam laki aku ngorat2 aku...ajak aku kawin sumer bagai...& rasa cam baru semalam gak umah mak ayah aku kat bukit chedang tuh penuh sesak org dok tunggu rezuan nak lafaz akad nikah & aku yg berwalikan bapak aku & bersaksikan org2 tertentu utk bergelar isteri org...sungguh syahdu saat ittew......tup2 dah 7 tahun dah...naqeeb pon dah 6 thn lebih dahhh...dulu masa kawin...aku leh pakai kebaya ketat...skarang tidak lagi....huhuhu....begitu pantas masa berlalu...

sekali lagi aku tak sambut pon anniversary kali nih...si rezuan ntah ingat ker idak...tapi aku yakin 99%...kalo aku tak cakap....dia mesti tak kan ingat punyer...aku jamin....hihihi...nasib ler..

tapi apa2 pun...setiap hari....saat aku menghadap Dia...hanya doa penuh harap aku curahkan...moga2 jodoh kami dipanjangkan sampai ke alam sana...semoga kami berbahagia selamanya bersama anak2...keluarga tersayang...& doa aku jugak moga2 aku dpt menjadi isteri yg baik & ibu terbaik buat anak2 aku...& aku percaya kat suami aku...dia akan menjadi suami yg baik....aminnnn

korang pon doakan gak ekkk... : )

3 comments:

5 Senses Designworks said...

tq wok..aminnn
ko mmg...terliur aku nak nengok koleksi jubah2 dari mekah...huhu.

Unknown said...

congrate abg wan n k.ja.....n appy belated anniversary!!!!!! best best...hehehehh

5 Senses Designworks said...

tq..tq...: )