Wednesday, December 06, 2006

5 December 2006 punyer cerita...

xde apa pon yg menarik...biasa2 jerks.....aku tetiba jerk rajin mengupdate ini blog...
~ pepagi buta lam kol 4-5 am..dpt missed calls 2x...sapa la yg call nih..laaa..dak epa rupanya..ko lupa pa ehh?? beza mesia-UK 8 jam dek non..hihi...
~lepas naqeeb gi sekolah, rezuan gi uni dia...aku bantai tido...puas rasa...kol 11 aku bangun...aku sms epa, tanya dia...adakah dia gerangan orgnya yg called aku pepagi buta tadi?? yup...betul...so dia call aku..berborak ler kitorang...sempat tuh dia bergossip pasal boss dia..kelllasss!!!
~mak aku bagi missed call..cam biasa..aku call balik...mak aku bgtau yg family tgh berkumpul makan2 kat putrajaya sempena birthday adik aku, lina ari nih....makan apa ma?? aku tanya...uishhh...macam2...satay, nasik, lauk pauk, ikan steam...kamil adik ipar aku yg belanja...bangga mak aku bgtau...huhu..cukup ma..cukup...telan air liur aku...btw, happy birthday lina...
~nash dtg bg gambar apa ntah...utk rezuan punyer project...sue kirim bubur kacang durian...perghhh...tapi perut dah penuh..besok ler aku bedal..hik hik...
~mlm nih ada house meeting...biasa arr.....bila dok umah ngan org lain...meeting mesti ada punyer...aku maleh nak join...rezuan jerk la wakilkan aku...lega bila rezuan kata...sewa umah utk bulan depan turun sket...alhamdulillah...
tuh jerk laporan ari nih...nak tido dah nih...daaaa...

No comments: