Thursday, December 21, 2006

Rombongan Students Malaysia ke UK

isnin lepas...seramai 40 org students dari pelbagai university kat mesia dtg wat rombongon ke UK...dan of course salah satu tempat yg dorang dtg...kat oxford nih la...laki mak jadi host uols...ngan Azlan..kiranya keje dia lebih kurang guide dorang sepanjang kat sini ler...menurut laki aku...antara tempat yg dorang gi...kat oxford university, islamic centre...pehtu gi shopping2....sampai ada yg tertinggal bas dengarnya..hihik..nih jerk la gambar yg sempat diambil...gambar masa makan2 kat umah sue tak sempat nak snap...ramai giler...aku pon lupa mana aku letak kamera aku masa tuh...ahaks..
sumer tgh dengar taklimat masa nih..

wakil dari Oxford Islamic Centre tgh bagi taklimat...


lebih kurang gak nih...taklimat lagi..taklimat...taklimat...time sejuk nihhh..

nih la Oxford Islamic Centre...berdiri megah di bandar Oxford...Malaysia merupakan salah sebuah negara yg menyumbang dlm proses pembinaan bangunan tersebut...errrk...skima lak ayat aku...

No comments: