Friday, December 15, 2006

The Smallest Angel

rabu lepas, naqeeb ada wat performance sempena nak cuti krismas kat school dia....The Smallest Angel temanya...ekceli, performance day ada 2 hari...selasa dan rabu...tapi kena pilih satu hari jerk...siap ada tiket lagi tuhhh....sebab hall tak leh muat sumer (memandai jerk wat andaian sendiri..heheh) so aku pilih ari rabu..naqeeb nangis2 soh aku gi kedua2 hari tuh...ishh...tak buleh la bang...dah peraturannya cenggitu...
so, bila hari rabu tuh...pepagi dia dah bangun..kali nih dia lak kejutkan kitorang...nampak dia happy sesangat...bagus ler budak nih (puji anak sendiri...ahaks..) aku dedulu, masa sekolah rendah...upacara penyampaian hadiah ker..hari ko kurikulum ker...mak bapak aku x penahnyer pegi...so, aku selalu kata...alangkah beruntungnya dia...
well, masa performance dia tuh...ok...nampak dia very outstanding...tak takut2....relax jerk...kat atas stage, mata dia dok pandang kitorang jerk...ishhh...dah besar anak aku..jom tatapi gambar...tapi sorry la...tak byk gambar dia tgh wat performance sbb rezuan byk amik guna video...jgn suruh aku download kat sini...sumpah aku tak reti..ahaks..

antara mak bapak yg hadir...nih belum start apa2 lagi nih...penuh beb satu hall..

yg pakai baju pink tgh tunjut montot tuh teacher naqeeb....mrs pomroy...uniknyer la nama...ahaks...


naqeeb sebelum performance bermula...diorang wat persembahan ala2 hawaii..sesuai jerk muka anak aku ekk ngan persembahan...hihik...

antara persembahan yg ada...best2...tak boring...anak2 mat salleh nih sumer sporting...

naqeeb punyer class performance...so cute...sumer berbaju ala2 hawaiii...

dah abis dahhh....

2 comments:

LUKE said...

aku suka nengok photo naqeeb bikin hawaii dengan bebudak mat salleh. Dalam hati aku terdetik 'kenapa la bapak aku tak sambung study kat oversea dulu... kalau tak, dah merasa aku sekolah dengan org puteh!'

mesti seronok kan sekolah dengan mat salleh. ihiks.

5 Senses Designworks said...

ko harus bersyukur cik gayah...walaupon dari skolah rendah sampai ke universiti ko di jengka sajork (ye ker?) dpt gak gi oversea..nigeria tuh bukan oversea??? ahaks...