Monday, December 04, 2006

Gambar Edisi Pra Raya Haji...

memandai jerk gambar pra raya haji...ekceli nih gambar raya posa thn nih...nih versi kelantan lak...saja aku letak sini...nak memeriahkan suasana kemalaysiaan....jom tatapi...ahaks...

nih sumer sepupu2 aku... sepupu???? a'ah...adik2 sepupu aku semuanya...nak wat camner..aku cucu sulung...so, sepupu sepapat sumer baya2 anak aku jers...nih baru sebahagian nih...ada yg takde lam gambar....bayangkan camner gegak gempitanya umah nenek aku time sumer berkumpul....yaa...pilih..pilih...macam2 size ada ...hehehe....

nih plak makcik aku sekeluarga....sebaya aku jerk nih...in fact....i'm a bit older than her...sikit jerk...hihi...


nih plak pakcik gua yg dok kat kelantan..satu2nya anak nenek aku yg dok kelantan..yg lain sumer dok luar negeri...err..maksud aku luar kelantan...eheh...

sebahagian makcik/pakcik aku...my beloved grandma pon ada...yg pakai baju purple... dok atas kusi..alhamdulillah dah beransur sihat...syukran...

No comments: